Reklamacije i informacije
Šalter reklamacija i informacija
Naš šalter reklamacija i informacija RJ Vodoopskrbe i odvodnje nalazi se na adresi Zelengaj 15, a na tom šalteru naši korisnici mogu:
- dobiti informacije o očitanju vodomjera,
- dobiti informacije o rasporedu potrošnje vode prema broju članova domaćinstva za svoju zgradu
- podnijeti reklamaciju vezanu uz očitanje vodomjera ili raspored potrošnje vode prema broju članova domaćinstva
- podnijeti zahtjev, predati dokumentaciju i ispuniti upitnik za promjenu korisničkih podataka
- dobiti uvid u stanje računa, odnosno dugovanja ili eventualne preplate po računima za komunalne usluge
- dobiti uvid u stanje dugovanja po ovrhama
- dobiti uvid u obračun zateznih kamata za kašnjenje u plaćanju
- podnijeti zahtjev za povrat sredstava po preplati ukoliko preplata postoji
- podnijeti zahtjev da se iz preplate zatvore neplaćeni računi
Za eventualne reklamacije računa potrebno je OBAVEZNO priložiti trenutno stanje vodomjera.
Šalter reklamacija i informacija
Radno vrijeme:
- od ponedjeljka do petka od 8:00 do 13:30 sati, utorkom do 15:00 sati
- pauza od 11:00 do 11:30
Osim osobnim dolaskom na šalter reklamacija korisnici navedene usluge mogu zatražiti i elektroničkim putem na e-mail adresu vodovod@komunalno-zapresic.hr.
Uvid u stanje računa, potrošnju i mogućnost dojave stanja vodomjera korisnici mogu realizirati i putem naših korisničkih stranica – KomNet.
Povjerenstvo za reklamacije potrošača
Ukoliko naši korisnici smatraju da svoje reklamacije nisu mogli na zadovoljavajući način riješiti u našim službama redovnim putem ili da su njihova prava kao potrošača povrijeđena, mogu u pisanom obliku podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamaciju potrošača na adresu: Zaprešić, Zelengaj 15.
Povjerenstvo za reklamacije potrošača obavlja poslove u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i drugim propisima kojima se uređuje područje zaštite potrošača te propisima kojima se uređuje područje djelatnosti Društva, a na osnovu Odluke o imenovanju Povjerenstva za reklamacije potrošača i Pravilnika o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača., koje je donio direktor Zaprešića d.o.o.
Sa radom Povjerenstva za reklamacije potrošača naši korisnici se mogu upoznati kroz Pravilnik o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača koji objavljujemo ovdje.