Šalter reklamacija i informacija

Naš šalter reklamacija i informacija RJ Vodoopskrbe i odvodnje nalazi se na adresi Zelengaj 15, a na tom šalteru naši korisnici mogu:

  • dobiti informacije o očitanju vodomjera,
  • dobiti informacije o rasporedu potrošnje vode prema broju članova domaćinstva za svoju zgradu
  • podnijeti reklamaciju vezanu uz očitanje vodomjera ili raspored potrošnje vode prema broju članova domaćinstva
  • podnijeti zahtjev, predati dokumentaciju i ispuniti upitnik za promjenu korisničkih podataka
  • dobiti uvid u stanje računa, odnosno dugovanja ili eventualne preplate po računima za komunalne usluge
  • dobiti uvid u stanje dugovanja po ovrhama
  • dobiti uvid u obračun zateznih kamata za kašnjenje u plaćanju
  • podnijeti zahtjev za povrat sredstava po preplati ukoliko preplata postoji
  • podnijeti zahtjev da se iz preplate zatvore neplaćeni računi

Radno vrijeme:

  • od ponedjeljka do petka od 8:00 do 13,00 sati
  • pauza od 11:00 do 11:30

Povjerenstvo za reklamacije potrošača

Ukoliko naši korisnici smatraju da svoje reklamacije nisu mogli na zadovoljavajući način riješiti u našim službama redovnim putem ili da su njihova prava kao potrošača povrijeđena, mogu u pisanom obliku podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamaciju potrošača na adresu: Zaprešić, Zelengaj 15.

Povjerenstvo za reklamacije potrošača obavlja poslove u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i drugim propisima kojima se uređuje područje zaštite potrošača te propisima kojima se uređuje područje djelatnosti Društva, a na osnovu Odluke o imenovanju Povjerenstva za reklamacije potrošača i Pravilnika o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača., koje je donio direktor Zaprešića d.o.o.

Sa radom Povjerenstva za reklamacije potrošača naši korisnici se mogu upoznati kroz Pravilnik o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača koji objavljujemo ovdje.

Reklamacija

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.